dimecres, 9 de desembre del 2009

LLENGUATGE POÈTIC, PUBLICITARI I QUOTIDIÀ

Després de realitzar un debat a classe de Comunicació oral escrita i digital sobre el llenguatge poètic, el llenguatge publicitari i el llenguatge quotidià aquestes van ser les conclusions finals.
El llenguatge poètic:
És un llenguatge melòdic, amb ritme aparent o evident. Té figura i una funció estètica.
Ens aporta imatges (representacions mentals). Utilitza el llenguatge publicitari i el llenguatge quotidià ja que s'utilitzen entre ells.
Alguns poetes no fan poemes per persuadir sinó per alliberar sentiments.
El llenguatge publicitari:
El llenguatge publicitari està dirigit a un públic seleccionat. Per tal d'aconseguir el seu objectiu utilitza els altres dos llenguatges i preten obtenir una resposta en un temps determinat. És el llenguatge més persuasiu.
El llenguatge quotidià:
És el llenguatge que primer aprenem, és el més fàcil per comunicar-se, altruista, el més espontani de tots i utilitza les principals vies de comunicació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada