dijous, 24 de desembre del 2009

INTERVENCIÓ SÍNTESI DEL BLOC

El 20 de setembre vaig fer la primera intervenció en el bloc. A partit de la primera intervenció, he intentat que les meves aportacions en el bloc fossin força diàries. Vaig agafar el bloc amb molta il·lusió i he intentat no perdre-la.
A més a més de les pràctiques realitzades per TIC he fet intervencions de les altres assigantures. He intentat que sigues un bloc el qual quedin reflectidis aquests mesos. He escrit frases de llibres que m'han agradat, activitats realitzades a classe, notícies...
Una de les coses més interessants de haver-me creat el bloc és que queda constància de totes les actvitats realitzades i serà un gran record.
De les activitats realitzades destacaria el Windows Media Maker ja que veig molt interessant poder escriu-re, afegir transicions i sons a un vídeo.
Fer l'aportació a Viquipèdia també m'ha semblat interessant el fet de poder afegir informació sobre un tema i de pas, ajudar els altres si busquen informacio sobre un tema.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada